:: bRuNo MaRs ::

Loading...

Sunday, 31 July 2011

:: puasa ::


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




just wanna wish SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK.... 



semoga RAMADHAN kali ini diberkati ALLAH s.w.t

amin...

:: jgn lupe niat tau..
 
نَوَيْتُ صَوْمَ غَدٍ عَنْ أَدَاءِ فَرْضِ رَمَضَانَ هَذِهِ السَّنَةِ لِلَّهِ تَعَالَى







p/s :: pose jgn x pose....no ponteng2 tau...hihihi....

Friday, 29 July 2011

::pulang ::

halu2....assalamualaikom...


sje nk gtau ni...arini ak nk balek kg.. (batu pahat,johor)..yahuuuu!!!
da sbln da ak x blek kg...
miss my mom.. ;-(
n miss my ank2 buah ak gak..!!

lau dlu bley larr slalu nk blek kg..
skang ni susa sket...sbb keje kn...
lau dlu da bahagie sgt da asek nk blek kg jerr..
hihihhihii....

emmm...start pose isnin ni bley plk tmpt keje ak ni x cuti..
ish2..boring gler...x syok betol larr lau dduk kt negeri org ni kn...
lau negeri d mna lahirnya ak ni cuti...(JOHOR DARUL TAKZIM)
best nye lahaii..
nk wat cmne kn...redha jerr larr...

tp rse2 ak cm nk mc jerr isnin ni....hihihi...
msti bos ak x kesah....lau kesah pon bia jerr larr kn...
y pnting dpt saho kt umh...hahaha...

pape pon b4 pose ni ak dpt blek kg...
suke sgt..haahhaa..


ak hrp nnti kteorg selamat smpai ke kg n selamat pulang ke bangi ari ahad o isnin t...
insyaallah... =)







p/s :: to my lalink  :: nti drive carefully tau...bley la kita slmt pegi n balek....hihi... 
<3 u !!

Thursday, 28 July 2011

:: not in good mood ::

''kesabaran''

dalam kehidupan kita ini sukar di jangka
 apa yang akn terjadi kan....
kekadang kita happy.....kekadang tidak....
tp nak buat cmne kn...2 sume lumrah dalam kehidupan....

kekadang orang lain tengok kita ni hidup mcm xde masalah jerr...
tetapi dorang semua x tahu ape sebenarnya yg  kita alami....
bak kata omputih "don't judge the book by its cover''.....

kalau seseorang itu kata dia langsung xde masalah ..rasenye nmpk sangat larr tipunye kn....
kita ni hidup rasenye mmg mmpunyai masalah sndiri...yg beza nyerr sesuatu masalah antara besar atau kecil...

...kita hanya mampu berdoa kepada ALLAH TAALA ,untuk menghidari diri drpd masalah2 yg akn membuatkn hidup kita tdk tenang....

''Ya Allah...aku berlindung kepadaMu dari ilmu yang tidak bermanfaat
dari hati yang tidak khusyuk, dari nafsu yang tidak pernah kenyang, dan
dari doa yang tidak dikabulkan...

:: ingatlah ....orang2 yang tenteram hidupnya adalah orang yang sentiasa mengingati Allah....::

di dalam surah Al - Baqarah ayat 186 ::

''Dan apabila hamba-hambaku bertanya kepadamu tentang Aku..
maka jawablah '' bahawasanya Aku adalah dekat ,,Aku mengabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia memohon kepada-Ku...maka hendaklah mereka memenuhi (segala perintah) Ku dan hendaklah mereka beriman kepada-Ku,,agar mereka selalu berada dalam kebenaran"


Tuesday, 26 July 2011

:: sgt mngantuk ::



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hye2....
sje jerr ari ni nk mngupdate blog ni....
hahahhaa..
nk cter ni....pgi2 ni ak rase mngntuk sgt2....
rase cm nk smbg tdo jerr...
tp x bley larrr...kn nga time keje ni...mklom larr skrg ak kn nga prktikal....
adoi2....
emmm....
nk wat keje pon mls pg ni....ngntok sgt...
pdhal last nite ak xde la tdo lmbt...
ish3...ape la nk jd ngn ak ari ni....
cmne larr time pose nnti kn...
msti lg ngntok+malas....
hahahhaa....
=(





p/s ::  bos bley x lau sy nk tdo jerr arini...??x yah wat keje...
hehehe...

Tuesday, 19 July 2011

:: ciNta teRaguNg ::



Maafkan aku
Sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua
Isi hatiku

Ternyata tak terkata
Rinduku padamu

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu


Sejenis perasaan ku abaikan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta teragung darimu


Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Ku takkan bisa menjadi
Lebih dari apa yang sedaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencoba

Untuk memujuk hatimu
Mencintai aku kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu

Maafkan aku
Sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua
Isi hatiku




 sy syg awk !!!
;-)